Webinar: Endoparasitter hos alpakka

Den Norske Alpakkaforening arrangerer webinar med alpakkaveterinær Claire Whitehead.

Webinaret et rettet mot alpakkaeiere og Claire vil ta for seg gastointestinale (innvendige) parasitter.
Michaela Falk fra veterinærinstituttet vil til slutt snakke om hvilke funn de har gjort hos norske alpakkaer og hva de største utfordringene er
.

Når: Onsdag 6. mars, klokken 20:00
Sted: Digitalt (lenke blir tilsendt)
Språk: Engelsk
Pris: kr. 200,- for medlemmer og veterinærer, kr. 400,- for ikke-medlemmer.

For å melde seg på sender man en e-post til post@alpakkaforeningen.no – Skriv «Webinar» i emnefeltet.
Frist for påmelding/betaling er tirsdag 5. mars – slik at vi rekker å sende ut lenke i løpet av onsdag.
Det er begrenset antall plasser – så ikke vent for lenge med å melde deg på!

Betaling kan gjøres på VIPPS 81086 (Den Norske Alpakkaforening).
Dersom du ønsker faktura må du skrive dette i eposten, sammen med organisasjonsnummer og relevante fakturadetaljer. Dersom du ønsker å betale med faktura er fristen for påmelding 20. februar.

Lenke blir tilsendt så snart betaling er gjennomført.
Er du veterinær må dette bekreftes i e-posten for å få «medlemspris.

Les mer om Claire Whitehead og Camelid Veterinary Services på hjemmesiden: https://www.ukalpacavet.com/people/claire-e-whitehead/